4. jan. 2014

Stempelglede Design Team Call 2014

Stempelglede søker DT-medlemmer, og det hadde vært en drøm å få være en av de heldige! Stemplene til Gunhild har vært mine favoritter siden jeg oppdaget de for første gang. Herlige tekster, og det beste er at de er på norsk! :) 

Jeg prøver lykken, og har laget 4 prosjekter der jeg bruker de herlige stemplene jeg allerede har. Alle prosjektene representerer meg - og min stil når det kommer til kortlaging. Felles for prosjektene er at jeg har brukt duse farger, blonder og bånd, i tillegg til at jeg har rufset kantene. Stilen min kan kanskje kategoriseres som nostalgisk, og jeg prøver å gjennomføre alle prosjekter gjennom farger, pynt og detaljer. 


Da gjenstår det bare å krysse fingrene! 

Prosjekt #1: 

Babytagkort


Det første kortet jeg har laget, er et baby tagkort. Jeg elsker å lage babykort, denne gangen for å ønske en liten pjokk velkommen til verden.
Kort laget av en stor tag, brettet i 2.
Stempel fra Stempelglede
Papir fra Kaiser
Knapper fra syskrinet
Bånd fra Søstrene Grene
Blonder fra en god venninne
Selvlaget tag, farget i kaffe
Punch fra Martha Stewart
Bilde har jeg fått fra en scrappevenninne
Kakeserviett fra ebay

Prosjekt #2: 

Gratulerer med dagen

For dere som kjenner meg - er det vel ingen overraskelse at  et posekort måtte til for å representere meg...
Stempel fra Stempelglede
Papir fra Pion Design
Blonder i flere lag
Bånd fra ebay
Blomster fra WOC
Punch fra EK-Success


Prosjekt #3: 

Album til en venn


Som 3. prosjekt, har jeg laget et lite album med plass til bilder av gode minner. Albumet er laget av papir fra Pion Design. Permen er av tykk kartong, dekorert med papir.
Alle stemplene (bortsett fra poststemplene på forsiden) kommer fra Stempelglede.
Blonder, knapper og bånd kommer fra "lageret"
Blomster fra Kort og Godt
Diverse dies fra Spellbinders
Diverse pynt på forsiden.


Prosjekt #4: 
30 års kort til en god venninne

Mitt siste bidrag, er et veldig personlig kort til en god venninne. Kortet er i 6x6", og tar utgangspunkt i masse bilder av hyggelige minner.
Stempel fra Stempelglede.
"Min Venn" er embosset med Distress Embossingpulver.
Papir fra Pion Design
Bilder - Privat
Kakeserviett
Bånd fra Panduro
Blonder fra en venn
Gammel bokside
Osteklut
Knapper i fleng
Dymo
"Ringmerker" laget med stempel og kork fra flytende lim.
Stjerner punchet i gammel bokside, med punchsett fra Panduro.
Minitags punch fra Fiskars


Litt av et bilderas! :) Håper du orket å henge med, og tusen takk for alle koselige kommentarer på de siste kortene mine. Det varmer! 





14 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe lekkert, Marte ♥

Knerten sa...

Nydelige prosjekter fra deg, Marte. Jeg ble så glad når jeg oppdaget mye liv i bloggen din igjen, for du inspirerer så veldig, og jeg har vel ikke akkurat sprudlet over i bloggen siste året..
Tror Gunhild får en vanskelig jobb, for dere er flere utrolige dyktige kortlagere som 'søker', men jeg hpper hun velger deg !
Klem
Turid

Heidi sa...

Så mange lekre prosjekter!
Lykke til:)
Klem, Heidi:)

Anonym sa...

Tusen takk for nydelige bidrag og søknad om å bli medlem av Stempelglede sitt designteam!

Ha en strålende helg!

Klem fra
Gunhild

RitaK sa...

Nydelige bidrag, som er "helt deg" Marte. Ønsker deg masse lykke til :-)

Hilde sa...

Wow lekre bidrag du har laget Marte , masse lykke til!!

Meretekj sa...

Nydelige bidrag fra deg!
Masse lykke til!
Klem, Merete

Mette sa...

Vakre kort Marte: :) Ønsker deg masse lykke til :)

Stor klem Mette

Ida sa...

Godt nytt år!:))
Her burde du virkelig ha en sjangs, du har en utrolig søt stil!:))
Klem.

Sol sa...

Åh så Hærlige og kreative kort!! Supre kombinasjoner av Farger og Papirer!! Flott og gjennomførte kort! :o)

❤ Kaia sa...

Åååå så fine prosjekter du har laget...
Og ja, de er i somlelitt stil alle som en...
Jeg har også sendt inn en søknad, men nå er det sååå mange flinke som har søkt, så har ikke store forhåpninger.. Det hadde vært gøy da...
Masse lykke til..

Klem fra Kaia

Jeanett sa...

Så flotte kort/ prosjekter du har laget:)
Har kost meg med å se på alle sammen.
Ønsker deg en fin kveld.
Jeanett

henriettesskaperglede@blogspot.com sa...

Så mye flott du lager, har sett litt i bloggen din og her var det mye fint ) masse inspirasjon:) Legger meg til som følger.
Klem Henriette

Pia sa...

wow så flotte projekter og med alle de fine detaljer
knus Pia