26. feb. 2014

Scrappecup 2014

For å utfordre meg selv til å lage mer kort, og prøve nye ting - så har jeg meldt meg på Scrappecup 2014 hos Papirdokkene. Det er "et forum for papirgale". Jeg er ordentlig dårlig på forum, men forstår heldigvis akkurat nok til at jeg får med meg utfordringene som kommer... 

Vi får en og en oppgave som skal løses, og den som ryker ut (færrest stemmer av oss som er med) - leverer neste oppgave til de gjenværende cupdeltakerene. 

Første oppgave fikk vi 01.02, og det var en fargeutfordring: 

Og her kommer kortet jeg leverte til oppgaven: 



Surrehue som jeg er, så hadde jeg oversett at prosjektet også skulle inneholde tekst da jeg fotograferte kortet.  Jeg reddet det med å printe en  tekst, "Klem til deg". Fotograferte kortet igjen med tekst, men det bildet har jeg klart å slette igjen. SOMLE litt sier jeg bare! ;)

Var så heldig å bli stemt videre, så nå er jeg i full gang med prosjekt nummer 2... Legger det ut når avstemmingen er unnagjort! 

3 kommentarer:

RitaK sa...

Høres gøy ut, lykke til videre Marte ;-)

Heidi sa...

Lekkert kort!
Lykke til videre:)
Klem, Heidi:)

Scrappelise sa...

Dette er både nydelig og søtt! Elsker det stempelet, gammel Hängel tror jeg? Klem