28. des. 2013

Julekort med Stempelglede

Ett av årets julekort laget jeg med stempel fra Stempelglede. Det er en av mine absolutte favoritter når det kommer til stempeldesign. Dessuten er jeg svak for engler, så det passer så fint! Kortet er laget av en gråpapirpose. Blir ikke lei ;) 




Posekort
Papir fra Pion Design
Stempel fra Stempelglede
Kakeserviett, blonder, bånd, kanel og osteklut.
Rosene er fra Kort og Godt
Punch fra Ek Success
Dies på tag fra Magnolia
Stempel på tag fra Inkido



Håper du har hatt en deilig julefeiring! 


7 kommentarer:

Meretekj sa...

Nydelig og nostalgisk julekort!
Jeg ønsker deg og dine ei fortsatt fin julefeiring.
Klem

Marianne H sa...

Skikkelig fint og ordentlig julete. Stempelet er nydelig det og. Ha en fortsatt fin jul og et riktig godt nytt år ønsker jeg deg. Varm klem

Pia sa...

det er nydeligt et kort med søde detaljer. Ønsker dig et lykkebringende nytår
knus Pia

RitaK sa...

Neida, posekort blir man ikke lei av, og det englestempelet er jo også en klassiker som kan finnes frem igjen år etter år, og bare lages en liten ny vri på :-) Håper du har kost deg masse i jula :-) Ønsker deg et godt nytt og kreativt år i 2014, og keep up the good work med bloggen din da!!! Klem fra Rita

❤ Kaia sa...

Nydelig posekort.
Likte veldig godt oppsettet, papirene og ALT, egentlig...

Ha ei fin nyttårsfeiring.

Klem fra Kaia

MonaV sa...

Kortene dine er alltid så "søte" og det digger jeg!!
Moro å følge deg her så det er bare å komme igjen.....vi vil ha flere innlegg i bloggen din :)

Heidi sa...

Nydelig kort!
Flotte detaljer:)
Klem, Heidi:)