7. juli 2011

Vinner av "Mine Englebarn"-smykke!



Da var tiden kommet for å trekke vinneren av "Mine Englebarn"-smykket! Tusen takk for alle de hyggelige og varmende ord, jeg setter stor pris på de alle sammen!

Med hjelp av den rettferdige random.org har jeg trukket en vinner, og det ble nummer 18!


Og med mine tellekunnskaper, er vinneren



Gratulerer, min venn :)
Send meg en mail (annemartecarlsen@hotmail.com) med adresse og dine englebarn, så kommer smykket i posten raskt som bare det!
Vi reiser på 4 ukers ferie til den nydelige Helgelandskysten på lørdag. Pakkingen er i gang, og inspirasjonen er tilbake! Hurra!
Scrappesaker - check!
Cupcakesaker - check!
Sysaker - check!
Smykkesaker - check!

Ingen sjans til å kjede seg altså :)

Vil ønske dere alle en god sommer! Nyt dagene og varmen, det skal vi!

Gode tanker og sommerklem fra Marte


8 kommentarer:

Hege sa...

Så hyggelig at Hilde vant det nydelige smykket ditt!!! Tipper hun blir kjempeglad!

Håper inspirasjonen din er tilbake, og med 4 uker ved Helgelandskysten med all godisen du har med deg skulle det ikke forundre meg om du får skapt både det ene og det andre!

God ferie, og god tur!

Sommerklem fra Hege

jannes hobbykrok sa...

Gratulerer til kjempeheldig vinner!
God sommerferie!
Klem,Janne

RitaK sa...

Så artig da, vi Papirpikene har visst vinnerlykke hos deg vi Marte! Ønsker deg en herlig ferie :-)

Anneline Nyvold sa...

Hei Marte :-) Mold'n'pour - dama her. Jeg steker leira uten formen. De hvite er laget av en fabrikk, de er originalene, så det vet jeg ikke helt, men det kjennes ut som gips! :-)

Heidi sa...

Bare innom med en hjerteklem ♥♥♥

Ida M. Ellingsen sa...

Hei :)

Ville bare legge inn en liten hilsen å si at jeg synes disse englebarn smykkene du lager er utrolig nydelige! <3 Hadde jeg hatt barn selv så hadde jeg bestilt av deg med en gang! Men jeg kan jo alltids håpe på at de fortsatt eksisterer ett par år til ;) men uansett så vet jeg jo nå om noe jeg kan kjøpe i gave til venninner osv som får/har barn..

Håper inspirasjonen din er tilbake, for disse er bare nydelige! Ikke bare smykkene, men kortene og alt annet du lager også..

Ha en fortsatt fin kveld :)

Sol sa...

Å... Dine Englebarn er Nyyyydelige!!! :o)
Gratulerer til vinneren!! :o)

Ellen Fossli sa...

Så utrolig koselige smykker :) Heldig var Hilde som vant de <3, synd jeg ikke fant bloggen din før nå ;)