15. jan. 2010

Sukkersött Utfordring #68 - Feiring!

Denne uken slår vi et slag for feiring! Vi ønsker å se et kort for en merkedag, dåp, bursdag, halloween, bryllup, Valentinesday, nytt hus, ny baby, ny hund, ny bil... Du har nok skjønt tegningen :)
Jeg har valgt å lage et bursdagskort, da det er noe jeg mangler bestandig! Så kjekt å ha et ekstra! :) Vi i DT er sponset av Skogstokiga, med søte stempel!
Sånn ble mitt kort:


Takk for at du titter inn til meg, jeg setter veldig stor pris på alle kommentarer!
Gode tanker fra Marte

8 kommentarer:

Idun // Breidablikk sa...

Hei Marte! Nå er det jammen lenge siden jeg har vært inne hos deg, men skal nå lese meg nedover og nyte dine flotte kreasjoner! Dette kortet bare ropte vårstemning! Et skikkelig gladkort!

*klem idun*

Pia sa...

wow Marte så nydeligt det blev, sødt motiv og skønne farver og detaljer du har brugt. Du må have en dejlig weekend.
knus Pia

Anonym sa...

Så fint kort, Marte! Ønsker deg en fin helg:) Klem fra Cathrine<3

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Nydelig kort... Herlige farger du har valgt...

Ønsker deg og Ronny god helg!

Klem fra Gøril

Hanne sa...

Hihi, Martemor, jeg synes dette stempelet var så herlig - ser nesten ut om hun ikke tror det selv! At hun eldres, altså ;) Og sånn er det jo. Jaja.

Kortet var i hvert fall berre lekkert - nydelige papirer og farger og fargelegging og i det hele tatt.

God helg med en knasegod klem, gleder meg MASSE til å snakke mer med deg !

Anonym sa...

I want not concur on it. I over polite post. Especially the title-deed attracted me to study the unscathed story.

Karina Beck sa...

Superfint!

Gry-Beate sa...

Så nydelig et kort, kjempe søtt motiv;0)