16. aug. 2009

Tøffing (med støttehjul)

Denne helgen har jeg kost meg med scrapping, vin og en av mine beste venninner. Det blir ikke bedre enn det.. :) Resultatet er mange hyggelige timer med fnising og festlige historier. Også litt scrapping, da... ;)

Jeg har laget en ny side til vårt bryllupsalbum. Enda en side av min kjære blivende husbond. Bildet er fra 1979, og Ronny er kjempe tøff - med støttehjul. Sånnt liker jeg :)
Bakgrunnen har jeg laget selv, stemplet en swirl fra Grunge Florish Hearts (Stempelglede) rundt kanten på et blått Bazille. Papiret kommer fra Maya Design. Blomster fra Mulberry, blonder fra her og der ;) Pilen er grungeboard fra Tim Holzt, bokstavene er en blanding av alpha stickers og rub ons. Tags fra Panduro med diverse bånd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei igjen!!;D
nyydelig LO, skikkelig herlig og tøff;P! I dag er det jeg som skal rydde på hobbyrommet, trengs virkelig:D!
ha en super uke!!
Klem ida:o)