14. aug. 2009

Sukkersött utfordring # 48 - Rød Gul Brun

Denne uken hos Sukkersött, ber vi deg lage et kort med fargekombinasjonen RØD, GUL og BRUN. En litt vanskelig kombinasjon synes jeg - men så er jeg jo vant til å holde meg til de sarte pastellene. Men, morsomt er det jo å bli utfordret til å bruke noe annet enn det trygge og vante. Eller hva?


Tilda with Sunflower
Corrugated cardboard paintet with Tim Holzt Distress Crackle Paint (Scattered Straw)
Lace
Papers from Magnolia and Graphic 45
Tag
Ek- Success punch
Mulberry flower

Takk for at du titter innom og legger igjen kommentar. Det setter jeg pris på! :)
Thank you for your sweet comment. It's a big part of what makes this fun! :)

7 kommentarer:

Lene Aase sa...

Heisan:)
Nok et superflott kort ifra deg:) Nyyydelig fargelagt og eg digger den blonden nederst med blomst på!!!
Ønsker deg en riktig god helg!!!

Klemmer fra Lene:)

Anonym sa...

Hei-hei!!;D
Lekkert kort, magnolia stemplene er herlig:D
Ha en super duper helg!
Klem ida:o)

Hanne sa...

Vi trenger vel å utfordres noen ganger, eller hva... kortet ditt ble et ordentlig Marte-kort uansett, det, vakkert som bare det! Likte den solsikka som blikkfang, det var en liten gnist på en regntung dag :)

God helg og god klem til deg fra meg :)

celia sa...

Wow Marte,what a beautiful card!Such lovely coulors!
Hugs,Celia

May-Bente sa...

Knall flott, dette klarte du jo bra.!!!
Herlig med blonden og du fargelegger så skjønt.

Klem:))

Pia sa...

super flot kort med lækre detaljer og farver

Anne I P sa...

Kempeflotte kort du har laget Marte, gøy å titte i bloggen din!!!
Ha en deilig dag!

Klem Anne