24. feb. 2015

Stempelglede på PINTEREST : del 2


For å feire at Stempelglede er på Pinterest (se forrige post!) - har jeg laget dette kortet med herlige stempel derifra. Dette er mine favoritt tekststempel, jeg elsker at det finnes kreative tekster på norsk! 

Jeg har latt meg inspirere av denne moodboarden: 



Jeg ble inspirert av fargene og stemningen fra bildet med løkblomsten og de blå,grønne og brune tonene. Bildet ga meg også en følelse av nytt liv, det samme som bildet jeg har brukt med egg. 



Sånn ser mitt bidrag ut.

Stempel fra Stempelglede, både poststempelet i hjørnet på bildet - og teksten er fra stempelplaten "Følg hjertet ditt"


1 kommentar:

Unknown sa...

Tusen takk for ditt nydelige bidrag til Stempelglede sin utfordring, Marte! Så herlig fargesammensetning du har valgt, og kjempefint med lag på lag-effekten og de rufsete kantene! Setter stor pris på at du ble med <3

Klem fra Gunhild