18. jan. 2011

Ny start!

Etter en lengre periode med skikkelig tørke både på kortlagerfronten og med bloggingen - har jeg brukt litt tid på å oppdatere bloggen min. Blir ikke helt fortrolig med den nye malutformingen, hvis noen kan hjelpe meg å forstå hvordan jeg blir kvitt den sorte bakgrunnen som kommer opp når bloggen min åpnes, blir jeg glad for det! :)

Jeg har gjort noen endringer, lagt til noen sider sånn at bloggen skal bli mer oversiktlig. Er det noe jeg mangler? Hva kunne du synes var hyggelig å finne på "Det er alltid hyggelig å somle litt"?

5 dager forrige uke gikk med til å få en utrolig oversikt i mine scrappesaker. (-1.5 dag i omgangssyke.. ;))
Det resulterte i en fantastisk helg med gode venninner i helgen, og jeg fikk tilogmed laget endel nye kort. Disse vil jeg vise i bloggen i dagene fremover.

Så håper jeg ikke du har mistet all tro på denne bloggen... I'll be back! :)

Klem fra Marte

4 kommentarer:

Benita sa...

jeg fortsætter ihvertfald med at komme forbi :) Det ser rigtig godt ud med dit nye blogdesign!

Heidi sa...

Hei!
Koselig at du er tilbake:) Gleder meg til å se hva du har laget.
Og bloggen din er blitt kjempefin! Velg hvit som bakgrunnsfarge det gjorde jeg på min blogg. Rødt hadde nemlig jeg...
Klem fra meg:)

Trine Pedersen sa...

Så koselig å se at du er i gang igjen. Blir spennende å se kortene du har laget. Bloggen din er kjempefin og veldig innholdsrik. Jeg har deg i sidebaren min og følger med hos deg. :)

Ha ei fortsatt fin uke!

Klem, Trine :)

RitaK sa...

Kjempebra, har savnet deg... Synes den nye bloggen din ser helt super ut jeg :-)