4. juli 2010

Søndagskos

Deilige søndag. Vi har sovet lenge, spist god frokost - og har en hel dag med avslapning foran oss. Herlig! :)

I dag har jeg enda et te-lys kort å vise deg. I tillegg har jeg laget en mal for kortet, sånn at du kan prøve deg du også hvis du vil :)

Bildet er tatt den samme solfylte dagen som de andre bildene (jeg tok et raid med kameraet). Solen skinte ekstremt flott, noe som resulterte i at detaljene forsvinner litt i bildet...

Takk for alle de koselige kommentarene jeg har fått her i det siste. Jeg setter stor pris på det, det er jo dere som gjør bloggingen morsom! :)

Gode klemmer fra Marte


Papir fra Inkido (jeg elsker disse små rutene) og Papirdesign
Gammel bokside
Roser fra Kort og Godt
Bred blonde fra ebay
Stempel fra Stempelglede
Sommerfugl fra Kort og Godt
Perlebrad fra Papirloftet

Hjertevinduene er skjær ut med skalpell på frihånd :P



Her er malen for kortet. Spør gjerne om det er noe du ikke forstår! :)



10 kommentarer:

Yvonne sa...

Nydelig kort Marte, skikkelig lekkert pynta og stilig med hyssingen! Og så flott med mal, dette skal prøves!
Ha en fortsatt herlig søndag! Min tilbringes på hobbyrommet...
Klem

Heidi sa...

Hei igjen Marte, og tusen takk for den koselige kommentaren du la igjen hos meg. Det setter jeg pris på:)
Så nydelige disse te-lys kortene dine er:) Og suverent at du legger ut malen! Da skal jeg jammen meg prøve på dette.
Ha en fortsatt fin søndag:)
Klem

jannes hobbykrok sa...

Så kjempelekkert!Endelig en som legger ut mal også,tusen takk!
Enig med deg,ruter er herlig!Gikk selv amok med magnoliaruter i dag!
Klem,Janne

Gro sa...

Lekkert te-lyskort. Og så flott med hjerte-vinduer inn til lysene.
Liker forresten også utrolig godt det teppet du har bak kortene dine :o)

Kos deg i sola. Klem.

Karina Beck sa...

Supersødt kort.

Hanna sa...

Åhhhhh för ett genomläckert kort, Marte! Helt underbart. :o)
Så fin pyntat, och härliga sommarfärger!
Din design är otroligt vacker, med hjärtat och alla lager med papper och spets. Outstanding!!! ;o)

Tack för mallen! :o) Måste prövas!

Kram!!! <3
Ha en härlig sommar!

Hanna

Sylvia sa...

Åååå det var rålekkert !!

Scrappellen sa...

Hei du skjønne somlekopp!!:)). Igjen så tyter det frem et lekkert, nydelig, sart og delikat frem på bloggen din:). Jeg liker nok de samme mønskterarkene som deg..for hver gang du leverer noe..så er det bar.."I like..I like" med engang.)).
Kjempesøtt med de håndskårene hjertene tiol telysene, og snill som du er med de liiiitt mer late, så legger du like gjerne ut hel malen..så slipper vi andre å trykke oss videre!:))).
Tusen takk for veldig koselig og snille kommentarer hos meg, og mail! Jeg sender deg en mail imorgen du herlige søte jente:).
(du skulle bare visst hvor laaaang tid det tok meg å skrive noenlunde rett på denne kommentar du;DDD).
Nå sover du nok din søte førbrud's søvn:)
Ønsker deg en strålende morgen Marte!
En go'morgenklem fra fjord'n:)

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Hei vennen!
Herlig telys kort... Mange flotte detaljer!
Hvordan går det med bryllups forberedelsene?

Klem fra meg!

Anonym sa...

Hei Marte.
Nydelig kort! Håper alt er bra med deg. Du er vel midt i bryllupsplanlegging? Alt under kontroll tenker jeg. Håper virkelig det blir en stor dag for dere.
fortsatt riktig god sommer.
Klem fra Maria:-)