9. jun. 2010

Utfordring!

Kaia har utfordret oss til å vise noen av de aller første kortene vi laget... Sånnt synes jeg er kjempefestlig, og hiver meg såklart på!

Da min "karriere" startet, laget jeg kort i 15x15 - der dekorasjonen bestod av 4 kvadrater (med skygge såklart), og 4 matchende, forskjellige diecuts. Å ta bilder av kortene var unødvendig, men så åpnet bloggeverden mine øyne - og inn kom både fotokamera og Magnoliastempel...

God Jul!

...fargelegging er no' dritt ;)



...og jeg avanserer med gavepose:


Nå vil jeg se DINE tidligere kort... Link i kommentarfeltet :)

7 kommentarer:

Gørils kreativiteter sa...

Helledussen så herlig;-) Morsomt å se de første kortene! Tør ikke vise frem mine en gang!

Alt bra med bryllupsforberedelser?

Klem

Angella sa...

Morsomt du :)
Når var det du skulle gifte deg forresten???

klem fra en litt for sliten Angella, som ikke orker å skrive mye i dag :)))

Kaia sa...

Wow.
Disse var jo kjempeflotte....
Du hadde en bra start på karrieren din, det må jeg si.
Tusen takk for titten.
Klem fra Kaia

milli sa...

Så morsomt å se hvordan ting utvikler seg! Tror jeg får kaste meg på utfordringen når jeg kommer hjem selv:) Krysser fingrene for at du vinner turen til Paris!!

Klem fra meg

May-Bente sa...

Herlig å se:=) Jammen har du utviklet deg!!

Klem fra meg:))

Inger Marie sa...

Så søte kort da Marte :))
Men du har ammen utviklet deg endel ja vennen.
Ha en strålende flott helg!
God klem

Sylvi@ sa...

He he så stilig!! Synes du var utrolig flink jeg !!

Mine første kort egner seg slett ikke på trykk.Har forresten kasta de aller fleste fordi de var så utrolig stygge. Bra å se at vi har utviklet oss i riktig retning da i allefall :)

Ha en fortsatt fin søndag.

Sylvia