23. juni 2010

Sommeren er her!

Endelig fikk vi en etterlengtet sommerdag. Solen skinner og varmer godt!
Dagens kort er til mamma's venninne som fyllte år på søndag. Hun er alltid så omtenkso og hyggelig mot oss, så hun fortjener en liten hilsen.
Papiret kommer fra Webster's Pages. Jeg har fått helt dilla på disse lekre arkene som er så nydelig dekorert med blomster og motiv. Litt overpyntet, så litt vanskelig å se det kanskje :)
Sommerfuglstempelet er fra Inkido
Det rutete båndet er fra Kort og Godt, det samme med blonden, rosene og knappen.
Bølgepappen "fikk" jeg etter en liten hvit løgn på Bohus *plystre*
Poststempelet er fra Crafty Secrets, og passer perfekt til mamma's venninne som ELSKER Venezia..
Som følge til noen lys og en nydelig pakke servietter, laget jeg denne fyrstikkesken. Papiret, blonden og blomstene er de samme som på kortet.
Rub-ons fra Norsk Stempelblad
Sommerfuglpunch fra Martha Stewart.

 I kveld skal vi feire sommeren sammen med mamma, pappa - dette venneparet, og ca 3500 (!) til på Bærums Verk! Det er duket til STOR fest, og jeg har funnet frem sommerkjolen. Min snille pappa har bundet meg en blomsterkrans, så sommeren skal feires på ekte St.Hans vis.. :)


Ha en hyggelig St.Hans aften!

4 kommentarer:

Anne sa...

Så fint!
Elsker den duse rosen, og knappen over sløyfa. :)

Scrappellen sa...

Åå, såå lekkert da Marte!! De arkene er virkelig nydelige i seg selv, men synes det var veldig flott med Inkido stemplet..og..for ikke å snakke om hvor skjønt det er med rutete bånd:)). Det MÅ jeg huske å få tak i:)). Nå er det snart klart for kortlaging her i gården, før de legger meg inn med abstines. Kom hjem fra sykehuset for 1 time siden, etter å ha vært der akutt i noen dager..men nå går alt så mye bedre!!:)).
Og som om ikke brura er vakker nok fra før (selv om hun tar noen hvite løgner for å slippe å betale for noe pappbiter;DDD), så er jeg sikker på at du kommer til å lyse opp midtsommerkvelden med den VAKRE blomsterkransen!!! Såå kjempekoselig av pappaen din da!:)
Kos deg og nyt den nyyydelige kvelden!:)
Klem,Ellen

Gry-Beate sa...

Dette var et kjempe flott kort!! Nydelig pyntet!! Ser du har fått deg "post" stempel. Nydelig med de stemplene!!

Ha en flott kveld.

;0)Gry-Beate

Yvonne sa...

Oi, her var det mye flott! Falt pladask for sløyfa med knappen jeg. Og poststemplet. Og de utrolig lekre arkene (skjønner at du digger dem).
Fyrstikkesken ble og utrolig søt. Tipper damen blir rørt og glad når hun får dette.
Jammen lurt med litt hvite løgner, det skal jeg jammen huske på neste gang jeg er i nærheten av en sånn butikk, hi-hi.
Og såå flott sommerkrans da! Så flink papsen er!
Ha en kjempekoselig feiring!
Klem