20. nov. 2009

Sukkersött, Utfordring #62 - Skisse

Fredag er min favorittdag i uken, og ny utfordring hos Sukkersött er med på å gjøre helgefølelsen komplett! Denne uken har vi en praktisk oppgave til deg (det er det iallefall for meg - her trengs alle spark for å komme igang!)

Lag et julekort med inspirasjon i skissen!




Du har helt sikkert sett de NYDELIGE stemplene fra Motivet?! De er bare så yndige, og jeg elsker motivene. Jeg var så heldig å få denne søte engelen i posten, mon tro om hun har like mye å gjøre som meg før jul? Vakker er hun iallefall, og en julefavoritt hos meg!


Kortet er laget av en papirpose.
Mønsterark: Ladybug & Friends
Stempel: Motivet
Hjerte: Klippet ut i akvarellark og stemplet med tekststempel fra Kort og Godt
Blonde: Kort og Godt
Tusen takk for at du titter innom! Og glem ikke å sjekke Sukkersött - med gjesteopptreden av en av mine favoritt kortlagere! :)


9 kommentarer:

Anonym sa...

Nyyyydelig, Marte!! <3
God helg,

<3-lig hilsen Cathrine:)

Maria Therese sa...

så søtt kort ♥

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Kjempenydelig kort... Og for en fargelegging du har gjort på denne lille engelen! Er det distress?

Klem...

Karina Beck sa...

Hvor er det bare smukt dit kort.

Unknown sa...

What a beautiful card Marte.
Nice paper, great image.

Hugs Suze xx

Pia sa...

hvor er det et smukt kort

Cindy Groh sa...

Beautiful card. Love the lace.
http://www.cre8ivecindy.blogspot.com/

Anita Hagen sa...

Hei Marte

Så koselig å være Face-buddies. Jeg har vært inne og kikket i albumet ditt. Herremilde for et herlig sjarmtroll du er. Snakk om å ha glimt i øyet. Herlig!

Du, dette kortet har jeg sukket over flere ganger. Guriland så nydelig og harmonisk. Virkelig øyegodis asså.

Ha en supertoppers onsdag videre!

Klem fra Anita

Hildegunn sa...

Nydelig kort, flotte duse farger du har brukt!