8. mai 2008

Dagens bilde, litt "nostalgi" ;)

Dagens bilde er et hyggelig minne - det er en lapp jeg fikk av Ronny etter å ha kjent hverandre og sett hverandre hver dag i ca. 2 uker. Hihi, den er jo søt da... Jeg ble faktisk spurt på i en alder av 21 år. DET er ikke dårlig :)

Legg forøvrig merke til mitt svar, i smågodt..

Det kaller jeg hverdagsromantikk,det... ;)

_______________________________________________

Todays picture, shows a note I recieved one morning after spending every day for 2 weeks with Ronny. It says "Will you be my girlfriend". Notice my answer in candy...

:)

7 kommentarer:

Lim sa...

That is SOOOOOOO cute and romantic. I love it!!
Big Hugs, Lim

Heidi sa...

Åååååå så søtt Marte-jeg fikk nesten tårer i øynene jeg nå. Så søt han var da - og du med!

Kjempeklem fra Heidi

Hanne sa...

Smelte, smelte... Dette var den nydeligste måten jeg har sett! Så morsomt påfunn av din kjære Ronny!

Håper alt er bra med deg - long time no see - men registrerer at du leser til eksamen, og da er det jo nettopp det du skal fylle dagene med, skal du bli noe til førskolelærer! :)

Takk & takk for kommentaren din. Joda - det blir noen ganger sånn hos meg når jeg skal lage noe jeg bare MÅ bli ferdig med. orker ikke å henge så mye med hodet av den grunn... men godt med oppmuntrende ord!

Superklem :)

Sandra sa...

Det var gulligt!!!! Du har fått någoting av mig, kika in i bloggen min!

Kram Sandra

craftyb sa...

Awwww...now is it your turn to leave a note...maybe a BIG proposal? It is leap year...!

Sorry marte, I don't have any of those stamps...they're like gold dust! bx

ANGELO sa...

Dere er litt av et par, du og din kjære Ronny!! Ta vare på alle disse øyeblikkene og ta dem fram i dager da verden føles litt tyngre å gå gjennom!!

Men nå skinner solen og livet er bare helt herlig :)

Klem fra meg til deg :)

Hanne sa...

Så flotte nyheter da Marte! Dette blir mye kos både her og både der!

Masse klemmer :)