13. feb. 2008

Min pute

Til flere anledninger har jeg laget puter i gave og pyntet dem med blonder, perler og knapper. Mitt vakre fadderbarn fikk pute med et bilde jeg tok av han - til dåpen, og flere venninner har fått pute med seg og sin kjære på bryllupsdagen. Til jul fikk Catherine en pute med bilde av englebarna - julekortbildet av de søte små, pyntet med englevinger og blonder.



Jeg har alltid gitt bort hjemmelagede gaver, og nå er det altså disse putene som er "årets" :) Mye jobb, men veldig morsomt - og så synes jeg de blir veldig koselige! Denne puten med englemotivet skal jeg ta med til Danmark, og få hjem hos mors kjære venninne Hanne.






6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Marte.
Takk for hyggelig hilsen i bloggen min! Mye fint hos deg også!
Ønsker deg en fin dag!

Hilsen Maria:-)

Lene sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, og jeg må si at dette var jaggu litt av en blogg med mange lekkre kort og de putene var helt herlige!!!

Klart du kan legge meg til, men da legger jeg til deg også;) For her vil jeg gjerne tilbake:)

Ha en superduper dag!

Unni sa...

Takk for at du stakk innom bloggen min og la igjen noen ord. Det var koselig :)

Utrolige fine kort og puter du har laget.... Dette er noe du kan :)

Klem fra Unni...

Anonym sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar. Var faktisk innom siden din helt i begynnelsen, med bilde bare av bordet ++, tenkte jeg skulle tilbake, men mistet vel linken et sted. Koselig at du fant meg, for da fikk jeg se alle de flotte kortene du har laget. Må innom igjen, og nå har jeg lagt til linken din.

Kristine sa...

Så utrolig søte puter! Tenker de som har fått sånne av deg har blitt kjempeglad! Ellers en veldig koselig blogg du har!
Klem fra Kristine

Kristine sa...

Hei igjen Marte! Bare koselig at du vil linke til bloggen min!
Bli med på Blog Candy challengen jeg har gående på bloggen da?! Fin premie til vinneren og du har til neste onsdag å lage et kort!!!
Klem fra Kristine