31. jan. 2008

7 Avsløringer

Jeg har fått en utfordring fra Inger Marie!
:)

Slik lyder utfordringen:

Link til den som har utfordret deg.
Fortell 7 sannheter om deg selv.
Utfordre 7 personer.
Legg igjen beskjed hos de du har utfordret.

Her kommer mine 7 avsløringer! :

1 - Jeg er en "inne-jente". Liker å sitte å dulle med kort, smykker, bilder, puter og lignende mens jeg hører på fin musikk. Min herlige kjæreste har blitt mer og mer interessert i å pusle sammen med meg, må si han er søt som vil dele mine hobbyer! :)

2 - Selvom jeg ikke liker å innrømme det, mener Ronny at shoppoman var på plass å nevne i denne utfordringen. Pengene brenner som oftest i lommen, selvom jeg i det siste har blitt MYE flinkere til å begrense meg. Har faktisk begynt å se gleden ved å ha litt igjen på konto når det er 1 uke igjen til lønning ;)

3 - Noe av det beste jeg vet, er melk. Og da helst rett fra kartongen. Eller "tute" som vi kaller det.

4 - Jeg er veldig selvstendig, med sterke, egne meninger. Det kan jo være vel og bra, men jeg kan bli både irritert og frustrert hvis andre ikke deler samme "evne" til å ytre både tanker og følelser på samme nivå. (Ja,jeg jobber med saken ;))

5 - "Ronny, hjelp meg med ett punkt til..." "At du roter i klærne dine"... Enough said!

6 - Jeg er fryktelig babysyk om dagen. Har flere gode venninner som venter barn, og ser veldig frem til å få mine egne. Det skal forresten være 2 (1 av hver selvfølgelig). Tuva og Truls. Eller var det Vetle og Kajsa? Avsløringen ligger vel i å fortelle at jeg i et års tid har hengt inne på navnedebatten til Din Baby, og skrevet ned alle de beste i en liste. Alfabetisk.

Haha.

7 - Jeg tror ikke jeg klarer å finne 7 nye bloggere som IKKE har fått denne utfordringen før... Sånn er det å være "ny" i bloggerverden... :)

Håper allikevel ikke denne "leken" stopper hos meg,da - og at dere fortsatt drar meg med inn i disse festlighetene. Takk skal du ha, Inger Marie!

Ingen kommentarer: